zondag 29 april 2012

Project 28: Diadeem koninginnedag

De Koninginnejurk is eindelijk af. Het heeft flink wat stress opgeleverd maar het resultaat is super. Hij is wel wat aan de krappe kant....maar daar leer je weer van.....METEN METEN METEN!!!! Ik heb er een leuk haarbandje bijgemaakt. Hiervoor heb ik een goedkope diadeem (action) met een simpel lintje omwikkeld. De uiteinden heb ik met een beetje textiellijm vastgezet. Met de kleine bowdabra (die ik heb geleend) heb ik met organza en lint een strik gemaakt en deze vastgeknoopt op de diadeem. Mijn kleine meid kan heerlijk feesten! Morgen volgen de foto's van de jurk.

1 opmerking:

  1. leuke diadeem. Maarre ik maakte de kleren van de kids vaak een maatje groter, dan hoefde het niet direct af en hebben ze er vaak veel langer plezier van..... maarre wat was het gisteren prachtig weer he.

    BeantwoordenVerwijderen