woensdag 28 maart 2012

Jaaaaaah, het is weer stoffenmarkt!!!

Vol goede moed en met tal van ideeen in mijn hoofd ben ik vandaag naar de stoffenmarkt in Gorinchem geweest. Mijn zus Sandra ging gezellig mee. Het was schitterend weer en dat merk je dan op zo'n markt. Om tien uur was het ontzettend druk. Iedereen heeft dan de zomer in zijn bol en wil lekker gaan naaien blijkaar. Jammer, want ik ben niet het type dat zich tussen de mensen doorwurmt op zoek naar dat perfecte stofje.... Maar na een uurtje werd het wat rustiger en dus kon ik lekker neuzen en zoeken naar mooie stofjes. Mijn dochter had me een opdracht meegegeven: "Mama, ik wil graag lichtroze met hartjes erop". Nou dat is gelukt! Samen met nog 14 andere stofjes, waaronder een geweldige oranje stof die perfect is voor aankomende Koninginnedag en de oranjekoorts die in juni volgt. Heerlijk geslaagd dus! Zie hier de foto's van mijn "buit".

2 opmerkingen:

  1. leuke buit! Ik had iets minder, maar ben er ook blij mee. Dianne ook, die heeft het zelf uitgezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieke was helemaal lyrisch over het oranje stofje. "Voor de koningin mama????".

    BeantwoordenVerwijderen