maandag 4 april 2011

Pannenlap en stokjes haken


Ik ben al een tijdje een beetje aan het proberen te haken. Ik begreep er helemaal niks van tot ik het boekje 250 haaksteken kocht. Daarin staat met plaatjes en al precies uitgelegd hoe je moet haken. Zo gezegd, zo gedaan dus....maar wat ga je dan haken??? Ik had nogwat restjes breiwol liggen dus ik ben begonnen met...jaja...EEN PANNENLAP! How old-school can you get?? Hij is niet helemaal even netjes geworden, maar ja voor een eerst haakwerkje vind ik het niet slecht geworden. Ik mistte wel nog wat leuke details. Afgelopen week heb ik nog wat bloemetjes en dit lieve hartje gemaakt van katoen. De bloemetjes en de hartjes zijn op de pannenlap genaaid met extreem dun (en supersterk) nylondraad wat ik een keer bij IKEA heb gekocht. Best leuk geworden toch?