maandag 13 februari 2012

Project 17: Gehaakte onderzetters


Ik was op zoek naar een leuk en origineel verjaardagscadeautje voor mijn schoonmoeder. Ik bedacht dat onderzetters wel goed besteed zijn aan haar. Ik haakte er zes in verschillende kleurstellingen. Het gebruikte garen is Phil Cotton 3 (met aloe vera) en Phildar Licorne 3 beide gekocht bij Signora Anna in Gorinchem. Het Licorne garen was in de uitverkoop omdat het niet meer wordt geleverd door Phildar.
Met behulp van de Scorpal en de Bigshot heb ik een mooi doosje gemaakt om de onderzettertjes leuk in te verpakken.

2 opmerkingen:

  1. ha, en jouw onderzetters brachten mij op het idee voor het verjaardagskadootje voor de juffen van dianne: grote onderzetters van vilt met katoen, ideaal voor een beker met een kruimelkoek ernaast en een soort van sjaal van vilt om de beker. Stond ook zoiets in het grannies haken boek, die van ons zijn alleen niet gehaakt..... snapje hem nog?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het op facebook bij je gezien. Superleuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen