maandag 17 december 2012

Project 48: Kleine meisjes worden groot.......

Kleine meisjes worden groot. Mijn dochter heeft vorige week afscheid genomen van het peuterdagverblijf. Natuurlijk moest er getrakteerd worden.

De traktatie was een doosje smakkels (smarties) en een roltong-fluitje (hoe heet zo'n ding??). Aangezien ze helemaal weg van paardjes is, moesten er natuurlijk paardjes worden geknutseld. De voorbeeldjes met werktekeningen vond ik hier.  Op deze site vind je nog veel meer leuke traktatie-ideeën.

Voor de juffen heeft mijn dochtertje vierkante schaaltjes geverfd met porseleinverf. De schaaltjes zijn gevuld met lekkere chocolaatjes. Zowel de schaaltjes als de verf heb ik bij de Xenos gekocht. Ik heb zelf ook een poging gewaagd, maar daat valt nog niet mee......ik heb ook niet echt tekentalent (teken poppetjes nog met harkjes enzo)....Gelukkig ben ik gezegend met andere creatieve talenten.

Nog mooi fototje erbij, alles netjes ingepakt, paardjes in de wei met bloemen en....klaar!!!

Na de kerstvakantie mag ze naar de basisschool.....ze vind het geweldig! ....Mama vind het wat minder leuk....snik....gaat allemaal veeeeeeel te snel!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten