dinsdag 18 september 2012

Project 38: Bloemen broches

Tijd om weer een paar kleine projectjes te laten zien.

De afgelopen weken zijn een beetje vreemd verlopen. Na een heerlijke vakantie in Normandie ben ik ongeveer anderhalve week geleden geopereerd. Deze operatie aan mijn neuspoliepen stond overigens gepland en betrof "groot onderhoud" - niks ernstigs gelukkig.  Maar als gevolg daarvan ben ik toch wel eventjes uitgeschakeld. Ik heb problemen met concentratie en ben als gevolg van de ingreep ook erg veel moe. 

Ik heb me dus een beetje bezig gehouden met het afmaken van een aantal kleine projectjes. Voor mijn verjaardag heb ik mezelf een minifotostudio kado gedaan. Dit zijn de eerste foto's die met behulp van deze "lightbox" zijn gemaakt. Ik ben tot nu toe redelijk tevreden over het resultaat.

De onderstaande bloemen zijn gehaakt volgens dit patroon. De grijze rozen zijn gehaakt van 100% acryl "Royal" van de Zeeman. Garen wat ontzettend fijn haakt en heel goedkoop is. De blauwe roos is gemaakt van viltwol gekocht bij Signora Anna. Beide rozen zijn gehaakt met naald nr 4,5. De blauwe roos heb ik versierd met blauwe roccailles en glasparels van Gutermann.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten