donderdag 7 oktober 2010

Mijn eerste Blog

Nou daar gaan we dan....Geen idee of ik dit leuk ga vinden. Maar ik zie bij anderen altijd zulke leuke blogs dat ik dacht: "Ik wil dat ook proberen!"

Allereerst zal ik wat over mezelf vertellen.
Mijn naam is Jolanda, ik ben 36 jaar en woonachtig in Zuid-Holland. Ik ben getrouwd en heb een dochter.

Ik hou me al jaren bezig met allerlei creatieve hobby's. Van borduren tot kaarten maken, van breien tot bloemschikken. Ik vind alles leuk, en kan ook nooit met lege handen vertrekken uit een hobbywinkel.

Ik ga proberen mijn creaties en gedachtenspinsels op deze manier te delen en hoop dat ik anderen op ideeen breng. Ik word zelf enorm geinspireerd door alleen maar een uurtje te kijken op internet naar de bijzondere en mooie creaties van anderen.

Veel plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten